به دلیل اهمیت استفاده از محصولات جانبی اصلی تولید شده توسط DALASAN، گروه نیک سازه اقدام به واردات این محصولات به طور اختصاصی نموده است. لوازم جانبی بوردکس مخصوصا برای کاربری بیرونی دیوار خشک طراحی شده اند.

■ پیچ های خودکار که برای کاربردهای بیرونی دیوار خشک به کار می روند باید در مقابل فرسایش و زنگ زدگی مقاوم باشند و باید تست 1000 ساعته اسپری نمک را هم موفق بگذرانند.

■ محصولات لوازم جانبی بوردکس به سیستم های بیرونی دیوار خشک این امکان را می دهد که به وسیله محصولات صحیح و با کیفیت بالا کامل شوند.

  • بتونه بوردکس ( PROBASE RENDER ) درزگیری بر پایه سیمان است که توسط پلیمیر فرآوری شده و با فایبر گلاس تقویت شده است و برای عایق سازی پانل های بیرونی و سطوح به عنوان پوشش پایه ای به کار می رود.

■ مش و نوارهای درزگیر که در سیستم های بیرونی دیوار خشک به کار می روند و باید ضد قلیایی باشند.

پیچ های بوردکس که از آن ها برای نصب پانل های بیرونی بر روی استاد های فلزی استفاده می شود و خودکار و مقاوم در برابر فرسایش می باشند.

نوار درزگیر ضد قلیایی همراه با بتونه استفاده می شود و برای قسمت های متصل پانل های بیرونی به کار می رود.

  مش توری فایبرگلاس 160g/m2 با مقاومت بالا در مقابل ترکیب های قلیایی می باشد. مش با مقاومت در برابر حرکت پوشش سیمانی روی پانل از به وجود آمدن ترک جلو گیری می کند.

 

نیک سازه اولین وارد کننده رسمی پانل بوردکس Boardex و محصولات جانبی آن به صورت مستقیم از کشورترکیه می باشد. گروه نیک سازه این محصولات را به صورت اورجینال و 100 درصد تضمینی و با مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان در سراسر کشور قرار می دهد. در ضمن پشتیبانی از محصولات و اجرای دقیق و فنی این محصول با حضور کارشناسان این پانل، تضمینی برای پروژه های در حال اجرای طرف قرارداد می باشد.

09208202219 پژمان

09207201834